De subsidie en het voortbestaan van het Grammy-winnende Metropole Orkest stonden onder druk. Om bewustwording te creëren organiseerden we een acht uur durend, door het publiek gecomponeerd concert. Door een piano aan Twitter te koppelen, konden mensen composities van 140 tekens maken. De beste werden direct gearrangeerd en uitgevoerd door het orkest.
De subsidie en het voortbestaan van het Grammy-winnende Metropole Orkest stonden onder druk. Om bewustwording te creëren organiseerden we een acht uur durend, door het publiek gecomponeerd concert. Door een piano aan Twitter te koppelen, konden mensen composities van 140 tekens maken. De beste werden direct gearrangeerd en uitgevoerd door het orkest.
De subsidie en het voortbestaan van het Grammy-winnende Metropole Orkest stonden onder druk. Om bewustwording te creëren organiseerden we een acht uur durend, door het publiek gecomponeerd concert. Door een piano aan Twitter te koppelen, konden mensen composities van 140 tekens maken. De beste werden direct gearrangeerd en uitgevoerd door het orkest.


Bureau: Havas Worldwide
Art director: Jeroen Thissen
Creative Directors: Peter Hamelinck & Thijs de Boer
Productie: Perfect Fools